Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы
ҚР Білім және ғылым министрлігімен бекітілген 2020.09.24 № 412
Бағдарламаның мақсаты: мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу және оқыту үшін қолайлы қауіпсіз білім беру жағдайларын жасау, балалардың жасына және жеке мүмкіндіктеріне сәйкес білімдерін, дағдылары мен дағдыларын, рухани–адамгершілік құндылықтарын қалыптастыру, “Рухани жаңғыру“ бағдарламасын іске асыру шеңберінде Ұлттық дәстүрлер мен жалпыадамзаттық құндылықтарға негізделген патриотизм мен толеранттылыққа тәрбиелеу, а сондай-ақ балалардың мектепте оқуға әлеуметтік–психологиялық, жеке, ерікті, физикалық және интеллектуалдық дайындығын қалыптастыру.
Бағдарламаның міндеттері: баланың өмірін қорғауды және денсаулығын нығайтуды қамтамасыз ететін пәндік – кеңістіктік даму ортасын құру және оларды әлеуметтендіру, мектепке дейінгі білім берудегі сабақтастық пен сабақтастық қағидаттарын қамтамасыз ету, білім беру салаларын интеграциялау, баланың интеллектуалдық, әлеуметтік және жеке дамуы үшін инновациялық әдістер мен технологияларды қолдану, оқыту, дамыту және тәрбиелеу міндеттерінің бірлігін қамтамасыз ету, мектепке дейінгі білім берудегі ұйымдар, мектептер және отбасылар, мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеуде ата-аналар жұртшылығының қажеттілігін қанағаттандыру.
Бағдарламаның мазмұны:
1) оқытудың күтілетін нәтижелері түрінде ұсынылған мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу;
2) мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту мен бастауыш білім беру арасындағы оқыту, дамыту және тәрбиелеу міндеттерін ескере отырып, сабақтастық пен үздіксіздік қағидаттарын қамтамасыз ету;
3) Бастауыш білім беру ұйымдарында мектеп жасына дейінгі тәрбиеленушілерді оқыту үшін тең бастапқы мүмкіндіктер жасау;
4) қозғалыс, коммуникативтік, танымдық, шығармашылық, әлеуметтік білімді, дағдылар мен дағдыларды, өзін-өзі оқыту дағдыларын, оның ішінде жас балаларда қалыптастыру;
5) тәрбие мен оқытудың психологиялық–педагогикалық жағдайларын жасау;
6) тәрбиеленушілердің жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу қызметіне даярлау;
7) “Рухани жаңғыру“бағдарламасын іске асыру шеңберінде Ұлттық дәстүрлер мен жалпыадамзаттық құндылықтарға негізделген рухани–адамгершілік дағдыларды қалыптастыру;
8) креативтілікті, коммуникабельділікті, сыни ойлауды және командада өзара іс-қимыл жасау қабілетін дамытуға бағытталған әлеуметтік–тұлғалық қасиеттерді қалыптастыру.
Оқу-тәрбие жұмысы 2022-2023