Әр бала дені сау болғысы келеді, өйткені егер сіз суық тиіп қалсаңыз, анам балмұздақ жеуге, төсекке жатқызуға және оны балабақшаға жіберуге рұқсат бермейді. Сіз үйде жалғыз скучно болуыңыз керек, бұл өте қызық емес.
Біз кішкентайларымыздың дене тәрбиесіне үлкен мән береміз: бұл таңертеңгі гимнастиканы, дене шынықтыру сабақтарын міндетті түрде өткізу, онда қозғалыстардың негізгі түрлері кіреді: серуендеу, жүгіру, өрмелеу, секіру, доптармен, түйреуіштермен, жалаулармен, ленталармен ойнау — бәрі тізімделмейді.
Тіпті ең кішкентай балалар да аптасына бір рет (және қажет болған жағдайда аптасына екі рет) тәжірибелі нұсқаушымен айналысатын бассейнге барады.
Ал балалар таэквондо сабақтарын қалай жақсы көреді! Біздің мұғалім балаларға техниканы ғана емес, сонымен қатар сабақтарға тыныс алу жаттығуларын да үйретеді, сонымен қатар таэквондоға шабуыл жасамайтын, бірақ қорғанатын ең маңызды өсиеттің мағынасын түсіндіреді!
Біздің мекемеде керемет психолог жұмыс істейді, ол кез-келген уақытта білікті кеңес алуға және баланың дамуы туралы ең қиын сұраққа жауап алуға болады.
Педагог–психолог балалармен білім беру ойындарын, ұялшақтықты, ұялшақтықты және кейде шамадан тыс агрессияны жеңуге арналған тренингтер өткізеді. Дайындық тобының балаларымен (болашақ оқушылармен) ойлау процестерін (ойлау, есте сақтау, зейін), табандылықты, логиканы, ерікті сәттерді дамытады және бекітеді, бұл болашақ оқушыларға олардың кейінгі қызметінде көп көмектеседі
Біздің балабақшаға баратын балалардың сергек және сау болуы үшін біз көп күш жұмсаймыз.
Группы здоровья
Баланың балабақшаға толық бейімделуі 2-3 айдан ерте мүмкін емес. Осы кезеңде баланың бұрынғы және қазіргі өмірі арасындағы алшақтықты тым қатты сезінбеуі үшін қамқорлық қажет. Мысалы, оны мүмкіндігінше балабақшаға апаруға немесе сол жерден алуға тырысыңыз. Егер ол бақшада түскі ас ішсе, кешкі асқа мұқият қарау керек, ал демалыс күні сіз баланың қалауы бойынша мәзір жасай аласыз. Оның балабақшадағы сабақтарына мүмкіндігінше қызығушылық танытыңыз, оның әңгімелерін мұқият тыңдаңыз, ол әкелетін сызбалар мен аппликацияларды сақтаңыз; қызығушылық пен іс-әрекетке деген ұмтылыс пайда болады және дамиды (сөйлеу немесе жүру қабілеті сияқты) ересектердің мейірімді және шыдамды қатысуымен, олардың үнемі ынталандыруының арқасында.
Баланың жағымсыз тәжірибесін асыра бағалаудың қажеті жоқ. Тіпті анасынан оларды бақшада қалдырмауды өтінген балалар да, ол кеткеннен кейін бірнеше минуттан кейін тынышталып, жолдастарымен ойындарға қосылатыны байқалды. Егер бала өзінің наразылықтарымен анасының жүрегіне күмән немесе тіпті кінә сезімін себе алғанын сезсе, онда ол оған барлық қол жетімді құралдармен екі есе табандылықпен әрекет етуге кіріседі. Ата-аналарға міндеттерді алдымен әкесі баланы бақшаға апаратындай етіп бөлуге болады: әкелер, әдетте, балалардың эмоционалды реакцияларына байсалды қарайды.
Алғашында бала балабақшада қатты шаршауы мүмкін: жаңа әсерлер, жаңа достар, жаңа іс-шаралар, көптеген адамдар. Егер бала үйге шаршап, қобалжып келсе, бұл оның бейімделуі қиын екенін білдірмейді. Баланың жаңа режимге үйренуі үшін уақыт қажет.
Біз ұсынамыз:
Қандай жағдай болмасын, жағдайлардың ең қолайлы үйлесімі болса да, бақшаға кіру кезінде өмір салтын өзгерту бала үшін объективті қиындықтармен байланысты. Үйде ол өзін барлық жағынан жайлы сезінеді, өйткені өмір сүру жағдайлары қандай да бір жолмен оның жеке қажеттіліктеріне бейімделеді. Балабақшада, керісінше, сіз жаңа жағдайларға, ережелер мен талаптарға бейімделуіңіз керек, сонымен қатар сіз өзіңіздің артықшылықты үй жағдайыңызбен қоштасып, құрдастарыңыздың ортасына қосылуыңыз керек.
Тіпті балалардың шағын тобымен жұмыс істейтін ең гуманистік тәрбиеші де балаға ана сияқты көңіл бөле алмайды. Ата-аналар балабақшадан оралғанда, нәресте анасына жабысып, одан бір қадам да кетпейтінін, жинақталған жақын қарым-қатынас тапшылығын толтыруға тырысатынын жиі байқайды. Тамақтандырылған және үйден алыста ұсталған ол соған қарамастан “аштыққа” ұшырады және бұл ерекше аштық, оны қанағаттандыру өте қиын. Ата-аналар баланың тапшылығы тым өткір емес екеніне көз жеткізуі керек.
Балабақшада бала жиі ауырады деген объективті фактіні қалай қарастыруға болады? Өйткені, тіпті танымал билік – доктор Бенджамин Спок: “балабақшада балалар үйге қарағанда суық тиетінін мойындау керек“, – дейді. Мұның айқын себептері бар. Бейімделуді қажет ететін өмір сүру жағдайларының кез-келген өзгеруі организм үшін үлкен стрессті білдіреді. Стресс, атап айтқанда, баланың әлсіреуінен көрінеді, оның ауруларға төзімділігі төмендейді. Сонымен қатар, балалар ұжымында баланың жұқтыру ықтималдығы үйге қарағанда едәуір жоғары. Кез-келген сау нәресте өзі жауап бермейтін микроорганизмдердің тасымалдаушысы бола алады, өйткені олар оған “өздері“, ал екіншісі үшін олар ауруды тудыруы мүмкін. Ал аналар кейде балабақшадағы баланы “суық тиді“деп ойлайды.
Есте сақтау керек ең маңызды нәрсе: тұрақты суық тию мен созылмалы ЖРВИ себебі көбінесе медициналық емес, психологиялық болып табылады. Психологиялық қорғаудың белгілі механизмдерінің бірі–ауруға қашу деп аталады. Бала үйде болуды армандап, әдейі суық тиеді деп ойламаңыз. Ол бұл ұмтылысты өзіне есеп бермей, бейсаналық түрде сезінеді. Дене осы жасырын тенденцияға бағынады: таңғажайып әлсіреуді көрсете бастайды, кез-келген жағымсыз әсерге оңай түседі, суыққа қарсы тұрудан бас тартады. Денені қатайту және нығайту бойынша кез-келген шаралар, әрине, негізделген және орынды. Бірақ баланың ақыл-ой үйлесімін қалпына келтіру үшін ата-ананың күш-жігері бірдей маңызды. Көбінесе эмоционалды тепе-теңдікке қол жеткізе отырып, ауруға бейімділікті жеңуге болады.
Сонымен қатар, дәрігерлер жедел респираторлық аурулардың алдын алу үшін бейімделу кезеңінде витаминдік терапияның он күндік курсын өткізуді ұсынады. Келесі алты айда мұндай курстар әр 1,5 айда қайталануы керек. Жасуша алмасуын жақсартатын препараттардың бейімделу кезеңінде ЖРВИ жиілігін төмендетуге оң әсері дәлелденді.
Әр күнге арналған кеңестер.
ҰЙЫҚТАЙТЫН УАҚЫТ КЕЛДІ!
Баланың түнде жақсы ұйықтайтынына көз жеткізіңіз. Ұзақ уақыт ұйқының болмауы көбінесе невротикалық жағдайлардың себебі болып табылады, олар жылаумен, зейіннің және есте сақтаудың әлсіреуімен сипатталады. Бұл жағдайларда балалар қозып кетеді немесе керісінше летаргиялық болады. Невротикалық жағдайлар тәбеттің төмендеуімен және ағзаның ауруларға төзімділігімен бірге жүруі мүмкін. Бала үшін түнде кем дегенде 10 сағат,күндіз 2-2, 5 сағат ұйықтау өте маңызды. Бұл ретте үздіксіз оянудың ең ұзақ ұзақтығы 6 сағаттан аспауға тиіс.
ҚАЙЫРЛЫ ТАҢ БАЛАМ!
Таңертеңгі ұйқыдан ояну да маңызды сәт. Әрине, ең жақсы нәрсе-өзін-өзі ояту, бірақ бұл әрдайым бола бермейді. Егер бала, әсіресе терең ұйқы кезеңінде болса, онда нәресте бірден оянбайды, қиын, ұзақ уақыт бойы күнделікті іс-әрекетке қосыла алмайды, ашуланшақ, жалқау және пассивті болады. Баланы 10 минут ерте оятыңыз, ол толық оянғанша төсекте аздап сулансын.
Киінеміз.
Балабақшаға бала өзін еркін және еркін сезінетін, өздігінен оңай шешіп, киюге болатын киімдерді ғана киіңіз. Оның жаңа және қымбат болуы міндетті емес. Бала да, тәрбиеші де заттың есте қалатынына немесе ластанғанына алаңдамауы керек–бұл қосымша эмоционалды шиеленісті тудырады.
СЕН ҮЛКЕНСІҢ!
Баланы жууға, киінуге, ұйықтауға және шанышқы мен қасықты пайдаланып, шыныаяқтан ішіп, жалпы үстелде Мұқият тамақтануға тырысыңыз. Түскі асты жеуге қанша уақыт кететінін қадағалаңыз–әдетте бақшада оған 30 минут уақыт беріледі. Сондай-ақ, баланың дәретханада көмексіз жүруі және ересектерге мұндай қажеттілік туралы хабарлауы маңызды. Бұл дағдылар балада неғұрлым жақсы дамыған болса, соғұрлым ол бейтаныс ұжымда анасынан алыстап, эмоционалды және физикалық ыңғайсыздықты сезінеді.
ҚОСЫМША ЖҮКТЕМЕ ЖОҚ!
Максималды назар. Бала балабақшаға қаншалықты жақсы дайындалса да, алдымен оған қиын болады. Осы кезеңде сіз нәрестеге мүмкіндігінше мұқият болуыңыз керек. Баланың толыққанды демалысын ұйымдастыруға ерекше назар аударыңыз. Оны қонаққа апармаңыз, үйге кеш келіңіз, достарыңызды қабылдаңыз. Осы кезеңде нәресте әсерге толы, сіз оның жүйке жүйесін сақтауыңыз керек.
Барлық жаңалықтарды біраз уақытқа қалдырыңыз. Енді күтушіні өзгерту, пәтерде жөндеу жұмыстарын жүргізу немесе жаңа шеңберге үгінділерді ұйымдастыру үшін қолайлы сәт емес. Балабақшада бала эмоционалды және физикалық тұрғыдан көп энергия жұмсайды. Оның жаңа тәжірибесі жеткілікті. Ол әдетте жаңа мәліметтерге толы және кешке қарай шаршайды. Ата-аналардың міндеті–үйде тыныш жағдай жасау. Үйге оралғаннан кейін нәресте кешкі ас ішіп, тыныш ойындармен айналысады: ол тынышталуы керек, тіпті өзімен бірге болуы керек.
Бала күні бойы ата–анасын көрмейді. Үйге келгенде, ол анасынан әкесімен бірге балабақшада алмайтын нәрсені қажет етеді: қатысу, ересектердің оң назары және сөйлеу мүмкіндігі. Сондықтан, үгінділерді үйге әкелгенде, үй тапсырмасын бірден орындауға асықпаңыз. Онымен бірге болыңыз, бірге ойнаңыз немесе оқыңыз. Балалар әртүрлі. Біреуі үшін балабақшада музыка мен ертегілер жеткілікті болады және ол ұйықтар алдында аулада жүгіргенді жөн көреді. Екіншісі, керісінше, бір күнде жүгіріп, қызықты оқиғаны қуана тыңдайды.
Балабақшадан кейін үйге асықпаңыз, ойын алаңында жолда тоқтаңыз немесе серуендеуді Көңілді әңгімемен сүйемелдеңіз. Бұл балабақшадан үй жағдайына ауысуға көмектеседі. Балаңызбен өткен күнді талқылаңыз, оны шыдамдылықпен тыңдаңыз, барлық сұрақтарға жауап беріңіз және кішкене қиындық болса, қолдау көрсетіңіз.
Балабақшамен қорқытпаңыз.
Егер нәресте мүйізді және басқарылмаса, оны “ Егер сіз тынышталмасаңыз, мен сізді балабақшаға қайтарамын!“Балабақша бейнесін жазаланатын орын ретінде қалыптастырмаңыз.
Шыдамды болыңыз, түсіністік пен түсіністік танытыңыз. Жақында балабақша нәресте үшін жайлы, таныс және таныс әлемге айналады!