Мұғалімде керемет бар мүмкіндік: балаларға үйрету
“Бір сәтте — мәңгілікті көру,
Үлкен әлем–құм дәнінде.
Бір тамшыда — шексіздік,
Ал аспан гүл шыныаяқында“.
Уильям Блейк
Мектеп жасына дейінгі баланың даму ерекшеліктері оның білім беру құралын қоршаған пәндік әлемге айналдырады.
“Достар“ балалар орталығы баланың балалар орталығына баруы оған рахат сыйлайтынына үнемі назар аударады. Балабақша тек көзді қуантып қана қоймай, сонымен қатар балалардың қиялына кеңістік құрып, жаңа, белгісіз, ертегі әлеміне апаруы керек. Біз кішкентайларымыз үшін әдемі арбалармен, әртүрлі әткеншектермен және слайдтармен жасыл көгалдармен жабылған керемет серуендеу алаңдарын жасадық. Жақсы ойластырылған даму орталықтары бар кең және жайлы топтар балаларды күн сайын қарсы алады.
Біз құрған пәндік–дамыту ортасы әр бала үшін максималды психологиялық жайлылықты қамтамасыз етуге, оның қызмет түрін, оған қатысу дәрежесін, оны жүзеге асыру тәсілдерін және басқалармен өзара әрекеттесу құқығын жүзеге асыруға мүмкіндіктер жасауға мүмкіндік береді.
Сонымен бірге, мұндай пәндік орта біздің тәрбиешілерге балаларды таным процесіне және дағдылар мен дағдыларды игеруге, олардың қызығушылығын, шығармашылығын, коммуникативті қабілеттерін дамытуға тарта отырып, нақты білім беру міндеттерін шешуге мүмкіндік береді.
Балабақшадағы мектеп жасына дейінгі баланың дамуы мен білім алуына пәндік–даму ортасының әсері көп қырлы. Сондықтан, мұндай ортаны ұйымдастырған кезде біз оның санитарлық–гигиеналық нормаларға, балалардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың физикалық және психикалық денсаулығын сақтау шарттарына сәйкестігін ескердік, яғни балабақшаның ғимаратына, учаскелеріне, функционалдық үй-жайларына, жиһазға, тұрмыстық заттарға, техникалық құралдарға, ойын жабдықтарына, оқу құралдарына қойылатын талаптарды ескердік.
Берілген пәндік ортадағы баланың эмоционалды жағдайы да маңызды. Сондықтан мектеп жасына дейінгі баланың қалыпты дамуы үшін біз оның пәндік ортасын ұйымдастырдықоның өсуіне, қолының әрекетіне және ересектердің пәндік әлеміне масштабты. Пәнді дамыту ортасы балаларға ыңғайлы болуы, қауіпсіз болуы және сонымен бірге дамуы үшін оны ұйымдастыруда біз ең маңызды екі бағытты қарастырдық: денсаулықты сақтау және балалардың жан-жақты дамуы.